1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí e-shopu, či e-mailu.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat.
4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete zrušit nejdéle následující den po jejím odeslání a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.
5) NEPŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Zákazník je povinný si objednané zboží převzít od doručovatele, případně do 14 dnů na poště, pokud ho pošta nezastihne na jeho adrese.
V případě, že se zboží vrátí zpět dodavateli, bude dodavatel o této skutečnosti informovat zákazníka. Ten je povinen uhradit náklady na doručení a balné v plné výši 169,- Kč (částka je bez DPH). Pokud tak neučiní, bude na jeho adresu zaslána faktura na uhrazení těchto nákladů a objednávka bude stornována.
V případě, že zákazník neuhradí fakturu spojenou s náklady na dopravu, bude celá záležitost předána našemu právnímu zástupci.
6) BALNÉ, POŠTOVNÉ, úhrada za zboží
Objednané zboží vám zašleme Českou poštou, dopravní společností DPD nebo společností Zásilkovna. Objednané zboží a poštovné /balné můžete platit:
a. dobírkou - hotově, kartou při převzetí u kurýra - dopravné (poštovné) ve zvýhodněné výši pro všechny velikosti balíku 99,- Kč (cena je uvedena bez DPH) a dobírkovné v částce 50,-Kč (cena je uvedena bez DPH) bude připočítáno na faktuře se zbožím. Balné nebude účtováno.
b. platbou bezhotovostní – dopravné (poštovné) ve zvýhodněné výši pro všechny velikosti balíku 99,- Kč (cena je uvedena bez DPH) bude připočítáno na faktuře se zbožím (převodem na účet : 1020001507/5500 jako Variabilní symbol uvedete číslo faktury, příp. číslo uvedené v potvrzené objednávce). Balné nebude účtováno.
Zákazník se zavazuje uhradit částku za objednané zboží, smluvenou částku za dopravné (poštovné) případně balné, způsobem zvoleným v objednávce, nejpozději do data splatnosti uvedeného v objednávce a potvrzovacím emailu.
Zvolí-li zákazník bezhotovostní formu úhrady (převodním příkazem) za objednané výrobky, je povinen tuto platbu provést bez odkladu. Pokud nebude objednávka uhrazena do 5ti pracovních dnů, bude stornována bez nutnosti souhlasu zákazníka a bez ohledu na datum splatnosti uvedený v objednávce.
U bezhotovostní platby bude zboží odesláno bezprostředně poté, co bude částka uhrazena na účet dodavatele.
c. je po možné po domluvě termínu využít osobní odběr na adrese provozovny a to po připsání částky na bankovní účtu nebo v hotovosti
7) DODACÍ LHŮTA
1.Dodací lhůta do 7-mi pracovní dnů od uzavření objednávky v případě hotovostní platby, v případě bezhotovostní platby do 3 dnů od připsání částky na bankovní účet dodavatele. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.
2.Prodávající neodpovídá za dodací lhůty doručovatele.
8) VÝMĚNA ZBOŽÍ
V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s výměnou nese v plné výši kupující.
9) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku - například nošením menší velikosti
c) nesprávným skladováním
d) nesprávnou údržbou
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) společně se zbožím zašlete doklad o koupi reklamovaného zboží v našem obchodě
K reklamaci přijímáme pouze zboží čisté, vyprané, bez chlupů, čerstvých skvrn. V opačném případě bude takovéto zboží vráceno zpět a přijato po dodržené hygieně.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.
5) VRÁCENÍ ZBOŽÍ
V souladu s § 1829 odst. 1 nového Občanského zákoníku má kupující právo do 14 dnů od obdržení zboží odstoupit od kupní smlouvy a zboží bez udání důvodu vrátit bez jakékoli sankce.
Zboží kupující vrátí na vlastní náklady doporučeně na adresu provozovny: DfeatR - Veronika Suchánková, Mírová 343, Háj ve Slezsku, 747 92 a to kompletně, včetně štítků, symbolů, obalu, slevových poukazů, dárků, bez známek používání, nepoškozené (neprané, nenošené, nepoškozené, nežehlené bez pachů, chloupků, označené identifikačním štítkem, a to do 14-ti dnů od doručení.
Zboží nelze vracet poštou na dobírku. Takto vrácené zboží nebude přijato. Stejně tak bude kupujícímu vráceno jakkoli poškozené zboží, které je v nesouladu s našimi podmínkami a kupující je povinen prodejci uhradit náklady na dopravu.
Kupující bere na vědomí, že pokud vrácené zboží bude poškozeno, opotřebeno či částečně opotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé nebo nárok na neuznání vratky. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Kupující odpovídá za škodu způsobenou při přepravě v důsledku volby nevhodného obalu, prodávající vrátí v takovém případě kupujícímu spotřebiteli kupní cenu poníženou o náhradu škody anebo si vyhrazuje právo vratku nepřijmout.
Při splnění těchto podmínek a po doručení zásilky prodávajícímu bude uskutečněno s kupujícím finanční vypořádání dle vzájemné dohody. Kupujícímu bude po obdržení zboží eshopem ve lhůtě 7 dnů vrácena kupní cena za zboží převodem na bankovní účet.